Automatizacija
dokumenata ČPP

Kako početi ?

  1. Vaša usluga zvuči sjajno! Gde počinjemo ?

    Svaka kompanija je jedinstvena. U većini slućajeva saradnju počinjemo ugovaranjem telefonskog ili Skype poziva ili sastanka uživo sa vašim predstavnicima. U toku razgovora slušamo vaše ideje, potrebe, odgovaramo na vaša pitanja, zatim predlažemo odgovarajuće rešenje.

    Zatím, uobičajno kreiramo pilot projekat za vas koji uključuje besplatnu probu kao i korisničku podršku i pomoć prilikom kreiranja vaših prvih dokumenata.

    Kako bi ste počeli samo nas kontaktirajte putem forme koja je navedena ispod ili direktno na automation@legito.com.

  2. Da li možemo d aprobamo Legito besplatno ?

    Naravno! Niko ne želi da kupi mačku u džaku.

    Legito je baziran na 'cloud' rešenju, tako da je postavka jednostavna bez potrebe instalacije. Biće nam zadovoljsto da vam obezbedimo besplatan nalog za probu i da vam pružimo besplatan savet kako da najbolje automatizujete svoja dokumenta. Ne brinite, bićemo uz vas tokom svakog koraka.

    Kako bi smo vam približili način na koji funkcionišu, sastavili smo kolekciju automatskih šablona objavljenih od strane pravnih stručnjaka koji koriste našu platformu. Osećajte se slobodno da ih probate i upoznate se sa načinom na koji funkcionišu.

  3. Da li možete da instalirate Legito rešenja na naš server ?

    Da, možemo. Većina kompanija preferira da koristi naš servis putem sigurnog 'cloud' servera, ali ako želite da imate sistem 'u kući' i to možemo da ostvarimo. U tom slučaju imajte na umu da održavanje i poboljšavanje sistema nije toliko povoljno kao prethodna verzija.

  4. Koliko to košta ?

    Kako bi ste videli da je Legito za vas, voleli bi smo da vam kreiramo probni nalog besplatno.

    Cena licence zavisi apsolutno od vaših potreba:

    • broj dokumenata koji treba da se automatizuje;
    • broj dokumenata koji se mesečno generiše;
    • potrebano slobodnog prostora za skladištenje;
    • i broj zaposlenih.

    Legito se bazira na cloud rešenju, tako da nema potrebe za instaliranjem komplikovanih softvera niti investiranja u servere i dodatne hardvere. Prosečno, bazična verzija Legita košta nekoliko stotina dolara mesečno. Ovo je dobra početna verzija jer sadrži mogućnost kreiranja nekoliko vrsta dokumenata kako bi se vaši zaposleni navikli da koriste Legito u svakodnevnom obavljanju posla. Zatim se cena korišćenja postepeno povećava sa brojem prilagodljivih šablona i količinom dokumenata koje koristite.

Kreiraj dokumenta

  1. Kako da kreiram automatski šablon dokumenta u Legitu ?

    Naš editor koji je jednostavan za korišćenje, funkcioniše slično kao Microsoft Word. Naš 'drag and drop' sistem čini kreiranje šablona brzo i jednostavno.

    Stotine pravnika različite životne dobi su koristili naš editor prilikom kreiranja šablona i iznenađeni su koliko je jednostavno za upotrebu.

    Evo kratkog videa na kome možete videti na šta mislimo:

  2. Da li postoji lak način da prilagodim ove automatske šablone ?

    Da, menjanje šablona je jednostavno kao i njihovo kreiranje. Jednostavno napravite promenu u šablonu dokumenta, sačuvajte i spremno je za korišćenje. Zatim, nova verzija šablona biće dostupna svim vašim zaposlenima.

    Ako ikada budete imali problem sa dokumentom i želite da se vratite na prethodnu verziju,nije nikakav problem. Sve prethodne sačuvane verzije dokumenta su skladištene u vašem nalogu.

  3. Da li Legito može da napravi različite verzije dokumenta ?

    Da, može. Ovaj dodatak je najčešće korišćen od strane pravnog odeljanje kompanija kako bi prilagodili ugovore sačinjene od strane drugih odeljenje. Takođe je vrlo korisno u advokatskim kancelarijama za iskusne advokate koji moraju da proveravaju ugovore koje sačine njihove mlađe kolege.

    Možete ga čak koristiti i dok pregovarate o uslovima ugovora sa drugom stranom. Prosto prosledite link ugovora drugoj strani, koja će onda biti u mogućnosti da predloži neke svoje izmene (koje će, naravno, biti zabeležene).

  4. Da li ćete nam pokazati kako da sami kreiramo šablone ?

    Naravno! Kreirali smo video tutorijal koji vas vodi kroz proces kreiranja novih šablona, kako bi učenje novih kolega bilo lako.

    Nakon automatizacije hiljade šablona dokumenata, naš iskusan tim je spreman da ti pomogne. Ako želiš da automatizuješ deo,ceo dokument ili samo tražiš savet-kontaktiraj nas!

    Naša korisnička podrška komunicira na engleskom, nemačkom, španskom, francuskom, ruskom, poljskom, češkom, slovačkom i srpskom jeziku.

    Naravno, naš servis uključuje obiman program za upoznavanje sa servisom.

  5. Da li možemo da postavimo sopstveni dizajn za dokumenta koja kreiramo ?

    Da, možete. Prosto uvezite Word dokument u Legito kako bi pokazali novi izgled generisanog dokumenta i naš sistem će generisati dokument sa tim dizajnom ubuduće.

    Ono što čini ovo rešenje sjajnim je to što prilikom menjanja logoa vaše kompanije, sedišta ili bilo kojeg drugog dela vašeg korporativnog identiteta, nema potrebe da menjate sve Word dokumente – samo šablone. Zatim, svi vaši zaposleni će generisati ugovore sa novim dizajnom uključujući dodate informacije.

    Ako imate više različitih dizajna, možete svaki Word šablon da uvezete u Legito i da odredite koji dizajn se odnosi na koji dokument. Ovo je veoma praktično za kompanije sa filijalama ili partnerskim kompanijama sa različitim brendovima. Takođe je vrlo pogodno za advokatske kancelarije čiji su klijenti velike kompanije koje žele svoja dokumenta sa dizajnom zasnovanom na njihovom korporacijskom identitetu.

    Sve gore navedeno se odnosi i na generisanje PDF dokumenata takođe.

  6. Koje jezike i države vaš sistem podržava ?

    Naš sistem podržava bilo koje linearno pismo (pisano bilo sa desna na levo, ili sa leva na desno). Osim toga, od vas zavisi koju jezičnu verziju želite da kreirate.

    Ako ste globalna kompanije i potrebna su vam grupe dokumenata zasnovane na različitim pravima, naš sistem obezbeđuje i to!

    Naša korisnička podrška komunicira na engleskom, nemačkom, španskom, francuskom, ruskom, poljskom, češkom, slovačkom i srpskom jeziku.

  7. Kako da prebacim svoj Word dokument u Legito ?

    Ključ za automatizaciju dokumenata i kasniju analizu podataka je prevod teksta u strukturalnu formu koju računar može da razume. Zato je nemoguće samo ubaciti ceo Word dokument u naš editor on mora da bude rastavljen na delove.

    Biće nam zadovoljstvo da vam pomognemo da konvertujete vaša Word dokumenta u Legito. Zapravo neke kompanije nam to u potpunosti prepuštaju, samo nam pošalju svoja Word dokumenta sa instrukcijama a mi se za ostalo pobrinemo.

Integracija sa drugim sistemima

  1. Da li možete da pošaljete stručnjaka u našu kompaniju ?

    Naravno. Biće nam zadovoljstvo da pošalje stručnjaka za implementaciju Legita u vašu kancelariju. Veoma dobro znamo da je nekada najbolje imati fizičku podršku u svojoj firmi. Ovo radimo najčešće za banke i druge velike integracije.

    Vreme koje će naš tim provesti u vašoj kompaniji zavisi od veličine integracije. Ako je potrebno, biće nam zadovoljstvo da tu provedemo mesece, čak i godine kako bi se pobrinuli da sve prođe kako treba.

    Integraciju sprovode obučavani stručnjaci naših partnera širom sveta.

  2. Da li možemo da se ulogujemo u Legito sa našeg websajta ?

    Da, možete. Prijavite se na vaš Legito nalog i kopirajte jednostavni kod, zatim ga prosledite vašem administratoru sajta kako bi ga prikladno uneo.

  3. Da li Legito može da prenese podatke iz određenog sistema ili u njega ?

    Da. Legito može da prima podatke od drugih sistema i da ih postavi na određena mesta u dokumentu ili može da postavi dokument u zavisnosti od tih podataka. Takođe, može da šalje podatke iz dokumenata putem korisnikovog interfejsa.

    Slanje i primanje se obavlja putem našeg API-a.

  4. Da li mogu da generišem dokument bez otvaranja Legita ?

    Da, možete. Zahvaljujući opciji slanje/primanje podataka možete generisati dokumenta u pozadini bez da otvarate Legito. Ova opcija je često korišćena od strane zaposlenih kompanija koje moraju brzo da generišu dokumenta za svoje klijente (u ekspoziturama banaka, osiguravajućim kompanijama, mobilnim operaterima itd.).

  5. Da li mogu da vidim dokumentaciju za vaš API ?

    Naravno! Možete je preuzeti ovde. Ako imate bilo kakva pitanja u vezi našeg API-a, kontaktirajte nas.

    Na raspolaganju smo vam na automation@legito.com da vam odgovorimo na sva pitanja. Ne oklevajte da nas kontaktirate!

Druge funkcije

  1. Kako vam Legito može pomoći pri upravljanju dokumentima ?

    U Legitu možete da vodite podatke o pojedinačnim dokumentima, da kreirate njihove različite verzije i da im dodeljujete statuse, zajedno sa imenom osobe koja je u tom momentu za njih zadužena.

    Možete dodeliti autorizaciju ne samo pojedinim zaposlenima nego i određenim dokumentima (dokumenti mogu imati status “poverljivo” tako da samo zaposleni sa autorizacijom mogu da pristupe dokumentu).

    U našem DMS-u možete da pretražujete dokumenta na osnovu različitih kriterijuma. Legito takođe poseduje modul za analitiku koji vam omogućava da lako analizirate sadržaj dokumenata i sastavite izveštaje.

    Takođe možete podesiti Legito da vas automatski obavesti o rokovima u ugovorima ili drugim dokumentima.

    Još jedna velika pogodnost je mogućnost dodeljivanja statusa dokumentima, grupama dokumenata ili ljudima.

    Legito služi i za skladištenje dokumenata. Naši korisnici ga koriste za skladitenje potpisanih skeniranih dokumenata i pojedinačnih predmeta.

    Podaci mogu biti izvezeni u Excel.

    Primer: Menadžer prodaje ispuni šablon ugovora i dodeli mu status “za proveru” i uputi to advokatu kompanije. Advokat kompanie na svom nalogu ima spisak dokumenata koje treba proveriti. Kada to uradi prosledi ih menadžeru prodaje i dodeljuje im status “za potpisivanje”. Kada ih on potpiše, status se menja u “potpisano”, zatim dodaje skenirana potpisana dokumenta ovom predmetu i dalje ih upućuje osobi zaduženoj za administraciju dokumenata.

  2. Kako funkcionišu obaveštenja o rokovima ugovora ?

    Prilikom kreiranja šablona ugovora koji kasnije mogu biti prilagođeni, označite kvadrate gde će korisnici unositi datum važenja ugovora, vreme dospelosti obaveza i/ili vreme predaje.

    Prilikom uređivanja dokumenta ili popunjavanja šablona, korisnici upisuju datume u označena polja a Legito će vam poslati obaveštenje pre svakog datuma.

    Legito može automatski da prepozna podatak i da ga smesti u vaš kalendar (npr. Google kalendar).

    Možete dodati datum čak i nakon sastavljanja dokumenta putem menadžment modula, npr.datum potpisivanja, datum prestanka važenja.

    Takođe možete dodati podatke na vaše sačuvane eksterne dokumente.

  3. Da li je vaše 'cloud' rešenje bezbedno?

    Naravno. Bezbednost podataka naših klijenata je prioritet.

    Sigurnost našeg servera je dobila najveću ocenu (5 zvezdica) od strane Data centra Star Audit (DCSA), takođe posedujemo TUV certifikat na osnovu ISO 27001.

    Veza između vašeg računara i našeg servera ,kao i sve sačuvane šifre su zaštićene.Ne čuvamo zauvek generisane PDF i Word fajlove ;Jednom preuzeti ili poslati putem maila postaju automatski izbrisani.

    U našem sistemu možete neopozivo da obrišete podatke u dokumentima.

    A na vaš zahtev u mogućnosti smo takođe da napravimo enkripciju sadržaja dokumenata.

    Ako imate još nekih pitanja u vezi sigurnosti i kredencijala, biće nam zadovoljstvo da vam odgovorimo. Samo nas kontaktirajte.

  4. Da li Legito takodje može da služi kao prostor za skladištenje za naša skenirana dokumenta i druge fajlove ?

    Naravno. U Legito možete ubaciti neograničen broj fajlova bilo koje vrste. Naši korisnici često ubacuju njihova skenirana i potpisana dokumenta.

  5. Da li mogu da ustanovim prava za pojedine zaposlene u Legitu ?

    Da. Moguće je uspostaviti širok krug autorizacije za pojedine zaposlene ili grupe zaposlenih po kategorijama (odeljenjima).

    Dokumenta mogu biti označena kao poverljiva, tako da samo osobe sa određenom autorizacijom mogu da im pristupe.

  6. Kako funkcioniše vaša analitika ?

    Legito vam obezbeđuje da lako, transparentno i brzo analizirate podatke u vašim ugovorima i drugim dokumentima i da ih pretvorite u izveštaj u formi tabele.

    Izaberi dokument ili deo dokumenta koji želiš da analiziraš ,možeš čak da dodaš i kontekst.Naš sistem će da analizira sva kreirana dokumenta i automatski će kreirati statistiku i tabele koju možete da izvezete.